Yatırım Destek Ofisi
KOSGEB, İŞ-KUR, TKDK, GEKA Desktekleri Hakkında Üye Bilgilendirmelerinin Gerçekleştirildiği Birim
Yatırım Destek Ofisi
Görev Tanımı : Yatırım Destek Sorumlusu
Sorumlu Olduğu Birim : Yönetim Kurulu ve Genel Sekreter
Vekalet İlişkisi : Genel Sekreter
Görev ve Sorumluluklar
1. Bölgede iş ve yatırım imkanlarının tanıtımını yapmak
2. Destek ve yatırım stratejileri konusunda bilgilendirmeler yapmak
3. Yatırımcıların başvuruları hakkında yol gösterici olmak
4. Yatırımcıların karşılaştıkları sorunlarını çözmeye yönelik çalışma ve araştırmalar yapmak
5. Girişimcilerin bilgilendirilmesi, iş kurmaya özendirilmesi, girişimcilik kurslarına katılmaları ve işlerini kurmaları noktalarında yardımcı olmak
6. KOSGEB, TKDK, GEKA gibi kamu kurum ve kuruluşlarının devlet hibe destek ve kredileri hakkında bilgilendirmeler yapmak
7. KOSGEB, TKDK, GEKA gibi kamu kurum ve kuruluşlarının devlet hibe destek ve kredileri hakkında ön inceleme yapmak ve süreci takip etmek
8. Üyelerin marka tescil, patent, faydalı model ve kalite belge alımı gibi ihtiyaçlarında yönlendirici olmak
9. Üyelerin yurt içi ve yurt dışı fuar katılımlarıyla ilgili devlet hibe ve desteklerinden faydalanmalarını sağlamak
10. Stratejik amaçlarla ilgili birime verilen görev ve talimatları yerine getirmek
11. ISO 9001 ve ISO 10002 süreçlerini bilmek
12. Kalite Yönetim ve Akreditasyon Sistemi şartları ve talimatlarına uymak ve sorumluluklarını yerine getirmek
13. Üye memnuniyeti ve şikayetleri ile alakalı görevlerden, sorumluluklardan ve yetkilerden haberdar olmak
14. Şikayet yönetim sürecinin düzgün uygulanmasını sağlamak
15. Şikayet Yönetim Temsilcisi’yle koordine bir şekilde çalışmak
16. Şikayet yönetim sürecinden ve üye odaklı yaklaşımdan haberdar olunmasını teşvik etmek
17. Şikayet yönetim süreci ile ilgili bilgilere kolayca erişilmesini sağlamak
18. Şikayet yönetim süreci ile ilgili faaliyetleri ve kararları rapor etmek
19. Yapılan ve kaydedilen şikayetlerin izlenmesini sağlamak
20. Bir sorunu/problemi düzeltmek, gelecekte oluşmasını engellemek ve bu olayı kayıt altına almak için işlem yapılmasını sağlamak
21. Yönetim kurulunun gözden geçirmesi için şikayet yönetim süreci ile ilgili verilerin hazır olmasını sağlamak
22. Risk analizi süreci ile ilgili üzerine düşen görevleri yerine getirmek