Genel Koordinatörlük
Mesleki Yeterlilik Belgesi, Komite Toplantılarının Koordinasyonu ve Fuar Organizasyonlarının Yürütüldüğü Birim
Genel Koordinatörlük
Görev Tanımı : Genel Koordinatör
Sorumlu Olduğu Birim : Yönetim Kurulu
Vekalet İlişkisi : Genel Sekreter
Görev ve Sorumluluklar
1. 5174 sayılı kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen görevleri yapmak
2. Kurumun menfaatleri doğrultusunda tüm birimler ve yönetim kurulu arasındaki koordinasyonu düzgünce sağlamak
3. Yönetim kurulu tarafından yapılan görevlendirmeleri takip etmek, termin tarihlerine uyumluluğunu denetlemek, iş akışının problemsiz bir şekilde işleyişini sağlamak
4. Yönetim Kurulu, Meclis, Meslek Komite Üyeleri ile odanın sorumluluk alanında bulunan tüm kuruluşlarla iş birliklerini yönetmek. Odanın bu konulardaki çalışmalarının ve gerekli raporlarının oluşmasını sağlamak
5. Yönetim Kurulu tarafından verilen görevleri Genel Sekreterlik ile uyumlu bir şekilde yerine getirmek
6. Odanın sorumlu yazı işleri müdürüdür
7. Komite toplantılarını organize etmek, toplantı tutanaklarını hazırlamak ve yönetimi bilgilendirmek, yönetimden çıkan kararlar doğrultusunda talimatlara uymak
8. Yurt dışı ve yurt içi fuar organizasyonları/iş gezileri organize etmek, konuyla ilgili üyeleri bilgilendirmek, katılımlarını takip etmek
9. Meclis Başkanı, Yönetim Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyelerinin yurtiçi ve yurtdışı seyahatleri için ulaşım, konaklama, araç kiralama vb. işlemlerini yürütmek
10. Odamızca katılabileceğimiz yıllık fuarları tespit ederek, yönetim kuruluna sunmak
11. “Mesleki Yeterlilik Belgesi” başvurusu, sınavı ve evraklarının takibini gerçekleştirmek
12. Odayla ilgili Türk Patent Enstitüsüne yapılacak her türlü başvuruyu yapmak, süreci takip etmek, sonuçları hakkında Genel Sekretere rapor vermek
13. Stratejik amaçlarla ilgili birime verilen görev ve talimatları yerine getirmek
14. ISO 9001 ve ISO 10002 süreçlerini bilmek
15. Oda Yönetim Kurulunca verilen görevleri Genel Sekreterlik birimi ile uyumlu şekilde yerine getirmek
16. Kalite Yönetim ve Akreditasyon Sistemi şartları ve talimatlarına uymak ve sorumluluklarını yerine getirmek
17. Üye memnuniyeti ve şikayetleri ile alakalı görevlerden, sorumluluklardan ve yetkilerden haberdar olmak
18. Şikayet yönetim sürecinin düzgün uygulanmasını sağlamak
19. Şikayet Yönetim Temsilcisi’yle koordine bir şekilde çalışmak
20. Şikayet yönetim sürecinden ve üye odaklı yaklaşımdan haberdar olunmasını teşvik etmek
21. Şikayet yönetim süreci ile ilgili bilgilere kolayca erişilmesini sağlamak
22. Şikayet yönetim süreci ile ilgili faaliyetleri ve kararları rapor etmek
23. Yapılan ve kaydedilen şikayetlerin izlenmesini sağlamak
24. Bir sorunu/problemi düzeltmek, gelecekte oluşmasını engellemek ve bu olayı kayıt altına almak için işlem yapılmasını sağlamak
25. Yönetim kurulunun gözden geçirmesi için şikayet yönetim süreci ile ilgili verilerin hazır olmasını sağlamak
26. Risk analizi süreci ile ilgili üzerine düşen görevleri yerine getirmek
27. “Fuar Organizasyonu Süreci”ni takip etmek
28. “Komite Toplantıları Süreci”ni takip etmek
29. Dokuman Kontrolü Prosedürü içerisindeki “Dış Kaynaklı Doküman Listesi”nin TOBB mevzuatları çerçevesinde Genel Sekreterlik ile birlikte güncelliğinin kontrolünü yapmak