Nazilli bölgesindeki İncir Üreticisi ve İhracatçılarına katkı vermek için“3 Adımda Nokta Atışı İhracat” programı

Nazilli bölgesindeki İncir Üreticisi ve İhracatçılarına katkı vermek için“3 Adımda Nokta Atışı İhracat” programı

Nazilli bölgesindeki İncir Üreticisi ve İhracatçılarına katkı vermek için

“3 Adımda Nokta Atışı İhracat” programı


Nazilli bölgesindeki İncir Üretici ve İhracatçılarına katkı vermek üzere Nazilli Ticaret Odası ile Aydın Sanayi Odasının işbirliği ile “3 Adımda Nokta Atışı İhracat” programı uygulanacaktır.

İhracat Danışmanı Fahrettin Koşan tarafından yürütülecek bu program ile Kuru İncir Üreticisi üye firmalarımıza farklı bir bakış açısı kazandırarak ihracatta başarılı olmaları hedeflenmektedir.

 
1.ADIM : “İHRACAT PAZARLAMA ve MÜŞTERİ İKNA YÖNTEMLERİ” EĞİTİMİ

“Nokta Atışı İhracat” programı kapsamında “İhracat Pazarlama ve Müşteri ikna yöntemleri” eğitimi verilecektir.

Eğitimde; geçmişte pek çok firmada yaşanmış örnekler katılımcılara anlatılarak ihracat yapmak ya da ihracatını arttırmak isteyen üye firmalarımızın ihracatta kısa zamanda başarılı olmasını sağlayacak pratik bilgiler ve ipuçları uygulamalı olarak anlatılmaktadır.

Eğitimin Hedef Kitlesi:

Kuru İncir Üretimi yapan ihracat yapmak isteyen yada ihracatını daha da arttırmak isteyen firmaların;

Dış ticaret satış, pazarlama, operasyon süreçlerinden sorumlu çalışanları ile orta ve üst düzey yöneticileri

Eğitimin Süresi – Yeri – Kontenjan:

  • 02 Temmuz (Salı) ve 03 Temmuz (Çarşamba) (14:00 – 17.00)
  • Nazilli Ticaret Odası Eğitim Salonu
  • Eğitim kontenjanı 20 kişi ile sınırlıdır

Eğitimin İçeriği:

  • Modül 1 : Potansiyel Alıcılarla İş Yapmaya Hazır mıyız ?
  • Modül 2 : İhracat Yolculuğu Sürecinde Neler yaşayacağız ?
  • Modül 3 : Hangi Ülkelere Ürünümüzü Satmalıyız ?
  • Modül 4 : Hedef Alıcıların Araştırılması Nasıl olmalı ?
  • Modül 5 : TradeMap gümrük verilerine göre ürünlerimizi Hangi Hedef Ülkeler alım yapar ?
  • Modül 6 : Global Pazardaki Gerçek Alıcıları Nasıl Bulabiliriz ?
  • Modül 7 : Yurtdışındaki Rakiplerimizin Kimlere Sattıklarını Nasıl görebiliriz ? 
  • Modül 8 : Yurtdışı Hedef Alıcıların bizim ürünlerimizi tercih etmesi için Neler Yapmalıyız ?
  • Modül 9 : Resimli Fiyat Teklifi ve Proforma Nasıl olmalı ki Alıcılarımız etkilensin ?
  • Modül 10 : Firma ve ürün tanıtımlarımızda Alıcıların beğeneceği Facebook, Instagram sayfaları ile Youtube videoları Nasıl olmalı ?
  • Modül 11 : Hedef Alıcıların E-mail adresleri Nasıl bulunur ?
  • Modül 12 : Ürün kataloğumuzun, web sitemizin, sosyal medya hesaplarımızın (Facebook, Youtube, Instagram) linklerinin olduğu Alıcı firma ve yetkilisi adına göndereceğimiz bir Outlook tanıtım mailimiz Nasıl olmalı ?
  • Modül 13 : Gerçek Alıcıların olduğu 500 farklı mail adresine ayda 2 kez farklı ürün tanıtım föyleriyle toplu mail “Mailchimp” ile göndererek mailimizle ilgilenen firmaları görebiliriz ?
  • Modül 14 : Alıcı ile yazışmalarda Nasıl bir yol izleyeceğiz ?
  • Modül 15 : Tercih edilen Ödeme Yöntemleri Hangileridir ?
  • Modül 16 : Adım Adım İhracat Aşamaları – Yapılacaklar Listesi
  • Modül 17 : FCA-Nazilli ? FOB-İzmir ? C&F-NewYork? Sevk şekillerine göre Alıcıya fiyat teklifi hazırlarken Nelere dikkat etmeliyiz?

NOT :

Programın 2.Adım ve 3.Adım’da yapılacak çalışmalar sadece 1.Adım Eğitime katılan firmalara verilecektir.

2.ADIM :  “HEDEF ÜLKELER” in TESPİT EDİLMESİ

Kuru İncir ürününe ait GTİP no’larına göre;

Global pazarda 220 ülkenin tüm gümrük kayıtlarının tutulduğu Birleşmiş Milletlere ait TradeMap web sitesinde (ücretsiz)

  • Türkiye’nin son 10 yılda (2014-2023) ve son 12 ayda (Nisan 2023 – Mart 2024) kuru incir İHRAÇ ettiği ülkeleri; ürün miktarı (kg) olarak büyük rakamdan küçük rakama doğru yıllara göre artış ve azalışlarını…..
  • Global pazarda (Dünyada) son 10 yılda (2014-2023) kuru inciri en fazla İTHAL eden ülkeleri; ürün miktarı (kg) olarak büyük rakamdan küçük rakama doğru yıllara göre artış ve azalışlarını…..
  • Kuru İnciri En Fazla İthal eden ülkeleri….
  • Kuru İncirde rekabet edebileceğiniz pazarları….
  • Hedef ülkeleri….

araştırıp tespit edip bir rapor oluşturup size iletiyoruz.


3.ADIM : “GLOBAL PAZARDAKİ POTANSİYEL ALICILAR” ın TESPİT EDİLMESİ

Yeni Nesil İstihbarat Yöntemi ile gümrük verileri açık olan 30’dan fazla ülkeye ihracat yapan yurtdışı rakiplerimizin yapmış oldukları gümrük beyanname ve ihracat konşimentolarını yani kuru inciri satın alan Global pazardaki hedef potansiyel firmaları

araştırıp tespit edip bir rapor oluşturup size iletiyoruz.

Türkçe
Sohbete Başla
1
Yardım lazım mı?
Merhaba. Size nasıl yardımcı olabiliriz?